Subject: Vs: Pöördumine - maakondlike tervisedendajate tunnustamine
From: Ege Tatarmäe <[email-masked]>
To: "info.sm"
Date: Tue, 1 Oct 2024 09:37:45 +0300

Tere!

Olen Läänemaa rahvatervise ja turvalisuse spetsialist ja kirjutan Teile
seoses maakondlike tervisedendajate tunnustamisega. Esitasin ära 2023.
aasta tervisedendaja, selle aasta oma mul veel ei ole. Kuulsin teiste
maakondade kolleegidelt, et oktoobrikuu jooksul peab esitama ka 2024 aasta
tervisedendaja. Püüangi oktoobrikuu jooksul teile ka 2024. aasta Läänemaa
tervisedendaja esitada.

Lugupidamisega

Ege Tatarmäe

Ege Tatarmäe

rahvatervise ja turvalisuse spetsialist
Europe Direct Läänemaa juhataja

 <tel:+37255574773> +372 5557 4773

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 17. september 2024 09:34
Adressaat: Info <[email-masked]>; SA Põlvamaa Arenduskeskus
<[email-masked]>
Teema: Pöördumine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Maakondlike tervisedendajate tunnustamine

Registreerimise kuupäev: 17.09.2024

Registreerimise number: 5.1-3/2326-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee